Tre hapa që ju ndihmojnë të humbisni shpejt kilogramët e tepërt

Ka raste në jetën e çdo personi kur lind nevoja për humbje të menjëhershme të peshës . 

Qoftë për qëllime estetike apo mjekësore, kur fillon një përpjekje më agresive për humbjen e peshës është e nevojshme të keni një kohë të caktuar aplikimi, pa “marrë një zgjatje” .

Fatkeqësisht, kur kjo përpjekje nuk monitorohet nga një dietolog – dështimet janë të shumta , rreziqet janë të shumta dhe nuk është e sigurt që qëllimet do të arrihen .

Le të shohim një plan të thjeshtë me tre hapa që mund t’ju ndihmojë të humbni peshë shpejt sipas dietologut grek Eumenes P. Karafillidis

1. Reduktimi i karbohidrateve

Hapi më themelor është zvogëlimi i marrjes së karbohidrateve.

Në këtë mënyrë ju do të arrini uljen e niveleve të urisë duke rritur kështu humbjen e peshës.

Trupi në vend  që të “djeg” karbohidratet për prodhimin e energjisë, ajo do të fillojë të “djeg” lipo (xhepat e vegjël të yndyrës ). 

Gjithashtu, marrja e reduktuar e karbohidrateve do të ulë nivelet e insulinës, duke i detyruar veshkat tuaja të nxjerrin natriumin dhe ujin e tepërt nga trupi juaj. 

Kjo zvogëlon fryrjen dhe peshën e tepërt.

2. Konsumoni kryesisht proteina, yndyrna dhe perime

Çdo vakt kryesor duhet të përmbajë proteina, yndyrë dhe perime me pak karbohidrate.

Planifikimi i vakteve tuaja në këtë mënyrë automatikisht do të çojë në marrjen e karbohidrateve në intervalin e rekomanduar prej 20-50 gram në ditë.

Burimet e proteinave

Mishi: viçi, pule, derri, qengji, etj.

Peshku dhe prodhimet e detit: salmoni, trofta, sardelet, karkalecat, etj.

Vezët: të bardhat e vezëve dhe një numër i caktuar i të verdhave.

Dietat hiperproteinore mund të zvogëlojnë mendimet tuaja të vazhdueshme në lidhje me ushqimin dhe episodet e mbingarkesës. 

Ato gjithashtu mund të zvogëlojnë dëshirën tuaj për ushqim të lehtë natën vonë ose para gjumit

Perime me pak karbohidrate

Brokoli
Lulelakër
Spinaq
Domate
Lakrat e Brukselit
Lakër
Panxhar i bardhë
Marule
Kastravec

Mos kini frikë të “ngarkoni” pjatën tuaj me këto perime. 

Ju mund të hani sasi mjaft të mëdha të perimeve të mësipërme, pa tejkaluar 20-50 gram karbohidrate në ditë.

Një dietë e bazuar kryesisht në mish dhe perime përmban të gjitha fibra, vitamina dhe minerale që ju nevojiten për të qëndruar të shëndetshëm kur ndiqet për një periudhë kohe.

Burimet e yndyrës së shëndetshme

Vaj ulliri
Vaj kokosi
Avokado
Gjalpë
Arra

Hani 2-3 vakte në ditë. 

Nëse ndiheni të uritur në ndonjë moment gjatë ditës, shtoni një tjetër meze të lehtë.

Mos kini frikë nga yndyra, sepse nëse përpiqeni të bëni një dietë me pak karbohidrate dhe me pak yndyrë në të njëjtën kohë do të dështoni! 

Kjo do t’ju bëjë të ndiheni të dobët, ndërsa opsionet do të jenë aq të pakta sa do t’ju shtyjnë të braktisni planin.

3. Rritni aktivitetin tuaj fizik

Nuk është e nevojshme të bëni stërvitje për të humbur peshë, por rekomandohet.

Është treguar se plane të tilla diete kur shoqërohen nga një lloj i përshtatshëm ushtrimi mund të arrijnë rritjen e masës muskulore në një periudhë të shkurtër kohe, ndërsa rrisin uljen e dhjamit të trupit.

Opsionale por e rëndësishme! – Bëni një Karburant Refeed një herë në javë

Mund të bëni një ditë pushim në javë dhe të hani më shumë karbohidrate. Por jo ekzagjerime!

Nëse filloni ta bëni më shumë se një herë në javë, nuk do të shihni shumë ndryshime dhe do të prishni përpjekjen tuaj.

Do të shihni se atë ditë mund të shtoni peshë në peshore, por dijeni që shumica e kësaj peshe do të jetë ujë dhe do të zhduket përsëri në 1-2 ditët e ardhshme.

Ngjarja paraprake

MacBook Air do të ridizajnohet, rikthehet karikuesi MagSafe

Ngjarja e ardhëshme

Komuna dhe KBI në Malishevë nënshkruan marrëveshjen për mbulimin e shpenzimeve të varrimit për vitin 2021

të fundit nga

AlbanianEnglishMacedonian