Putini po ‘rrëmben’ aeroplanët irlandezë me ligjin e ri që bllokon avionët e huaj në Rusi

Putin ka miratuar një ligj të ri për të mbajtur avionët e huaj në Rusi, duke bllokuar sanksionet që thonë se avionët duhet të riatdhesohen.

Rreth 75 për qind e avionëve të përdorur nga linjat ajrore ruse janë me qira, kështu që sanksionet perëndimore që kërkojnë kthimin e tyre janë një goditje serioze për shtetin rus, sipas një eksperti të aviacionit me të cilin foli Euronews Travel, përcjell “Bota sot”.

Ky ligj i ri do të mundësojë regjistrimin e avionëve të huaj në Rusi, për të “siguruar funksionimin e pandërprerë të aktiviteteve në fushën e aviacionit civil”.

Irlanda dhe Bermuda, ku janë të regjistruar pothuajse të gjithë avionët e huaj me qira që operojnë në Rusi, më parë thanë se po pezullonin certifikatat e vlefshmërisë ajrore të avionëve sepse nuk mund të ishin më të sigurt.

Nëse Rusia varet nga avionët, mund të ketë pasoja serioze sigurie dhe ligjore.

A është i ligjshëm ligji i ri i Rusisë për avionët në pronësi të huaj?

Ri-regjistrimi i avionëve në Rusi do të synonte t’i mbajë ata të fluturojnë brenda vendit duke u dhënë akses në miratimet e reja të sigurisë.

Por ky ligj mund ta vendosë Moskën në kundërshtim me rregullat ndërkombëtare që ndalojnë regjistrimin e avionëve civilë në më shumë se një vend në të njëjtën kohë.

Nëse qiradhënësit perëndimorë nuk bien dakord me kërkesat ruse për të nxjerrë avionët e tyre nga regjistrat e huaj – që shihet gjerësisht si e pamundur, ata luftojnë për të rifituar kontrollin e aseteve – politika e re hap gjithashtu rrugën për një debat të madh kontraktual.

“Është e paligjshme të regjistrosh një avion pa prova të çregjistrimit nga regjistri i mëparshëm si dhe pa marrëveshjen e pronarit. Kjo do të ishte një dështim sipas kontratave të qirasë,” thotë këshilltari i aviacionit Bertrand Grabowski.

Teknikisht, ligji i ri nuk udhëzon linjat ajrore që të riregjistrojnë avionët e tyre pa lejen e pronarëve të udhëhequr nga AerCap me bazë në Dublin, qiradhënësi më i madh i ajrit në botë.

Por ekspertët thanë se ligji i vë përgjegjësinë linjës ajrore që të aplikojë për regjistrim të ri për të vazhduar fluturimin brenda Rusisë – me rrezikun e prishjes së marrëdhënieve me qiradhënësit e fuqishëm pasi të përfundojë kriza.

“Është hapi i parë drejt rrëmbimit të aeroplanëve”, tha një burim.

“Ne shpresojmë të shmangim regjistrimin e avionëve tanë në Rusi; ne duam t’i kthejmë ato te kompanitë e lizingut,” i tha Reuters një burim në një nga linjat ajrore.

“Ligji parashikon një mënyrë për t’u regjistruar në Rusi, por nuk e detyron linjën ajrore ta bëjë këtë…Ky është hapi i parë drejt rrëmbimit të avionëve.”

Qeveria e Moskës këmbëngul se nevojiten masa speciale përballë sanksioneve ndaj ekonomisë që presidenti Vladimir Putin i ka përshkruar si “të ngjashme me një shpallje lufte”.

Avokatët thonë se një betejë ligjore tre-kahëshe midis linjave ajrore, qiradhënësve dhe siguruesve mund të zgjasë për një dekadë.

AerCap dhe qiradhënësit e tjerë të mëdhenj refuzuan të komentojnë ligjin. Linjat ajrore të mëdha ruse Aeroflot dhe S7 gjithashtu refuzuan koment.

Sa kushtojnë avionët?

Agjencia Federale Ruse e Aviacionit tha se 776 avionë ishin regjistruar jashtë vendit që nga 24 shkurti, ditën kur Rusia pushtoi Ukrainën. Prej tyre, 515 janë dhënë me qira nga jashtë.

Dhjetra avionë më të vjetër që gjetën shtëpi në Rusi gjatë pandemisë mund të mos kthehen kurrë dhe thuhet se vlejnë më pak se sa mund të pretendojnë pronarët e tyre në sigurime.

Por tregu i 11-të më i madh i aviacionit në botë përfshin gjithashtu disa nga avionët më të rinj, duke përfshirë një Airbus A350 të teknologjisë moderne të dorëzuar në Aeroflot në ditën e pushtimit.

Autoriteti shtetëror i aviacionit të Rusisë rekomandoi javën e kaluar që linjat ajrore me avionë me qira të huaj të pezullojnë fluturimet jashtë vendit, duke e bërë më të vështirë për qiradhënësit të riposedojnë.

GAZETA.MK

Story i mëparshëm

Pete Davidson gdhend në këtë pjesë të trupit emrin e Kim

Story i radhës

Pse shqiptarët në Ballkan shikohen apo u shikuan me një sy tjetër?!

Të fundit nga