Probleme serioze qeveritare

Fillimisht duhet theksuar, madje jo vetëm një herë, faktin se, Qeveria aktuale ka qenë formuar në kundërshtim me provizione konkrete dhe me parime   themelore të Kushtetutës së RK-së dhe, si e tillë ,Ab Initio  ,ishte dhe mbetët juridikisht  defektoze. Qeveria aktuale ka qenë formuar me  numrin minimal të nevojshëm, por,dy  vota nga ai numër, ishin  invalidore, një nga se ,deputeti qe tani  ndohet në burg ishte i shpallur fajtor dhe i dënuar mbi gjashtë muaj dhe si i tillë nuk e kishte  cilësinë as mandatin e deputetit dhe dy, deputeti qe më parë botërisht ka pasë deklaruar se nuk do ta votonte këtë Qeveri,  personalisht ,në  amfiteatrin e Kuvendit ,ka pasë pohuar se, Presidenti i RK-së dhe ish Kryeministri i RK-së, i paskan pasë hyrë në shtëpi pas mesnate dhe ia paskan pasë  kushtëzuar  votimin e kundërt me  bindjen e pikëpamjen e tij, pro  formimit të  saj – Qeverisë  aktuale. Është  e papjegueshme juridikisht, pse Gjykata Kushtetuese, këtë rast, as deri sot nuk e ka gjykuar sipas Kushtetutës. Mbase edhe në këtë situatë ajo gjykatë do të  veprojë jo sipas Kushtetutës por  konform me  interesat polityike ditore.

Rrjedhimisht, Qeveria aktuale, me mbështetje minimale të nevojshme nga deputetët pozitarë, ka dështuar  shpesh herë ,nder të tjera,  duke mos treguar kapacitet funksional as pas gjashtë  përsëritjeve të votimit të një aktut ligjor, për ta   miratuar të njëjtin. Poashtu  kjo Qeveri jo qe nuk ka kapacitet elementar për  ushtrimin e funksionit primar të ekzekutivit – të propozimeve , miratimeve dhe implementimeve të akteve ligjore  sistemore  por  aktivitetin e tillë  nuk e ka të projektuar në planin e veprimit të vetë veçanërisht referuar novelimeve kushtetuese,  akteve ligjore për  pasurinë ilegale, për zgjedhjet e përgjithshme, për përgjegjësinë morale, politike e funksionale, për Qeverinë e jo pak të tjera.

Qeveria e tillë ,e cila,  nder të tjera, dështon  gjashtë herë për ta  kaluar një akt ligjor,  në rrethana   normale e në shtete të së drejtës, do të jepte dorëheqje , do të shkakrkohej pa  dilema as hezitime për dallim në vendin tonë, në të cilin, kuk sundon e drejta , sëpakut jo në sferat më  të rëndësishme të  pushteteve shtetërore.

Nga aspekti legal një akt ligjor qe në  etapën e parë dështon të miratohet në Kuvend, nuk do të mund të  përsëritej  procedura   votuese për të njëjtin pos  pas kalimit të një afatit të arsyeshëm dhe modifikimeve të konsideruara  në përmbajtjen e tij tërësisht në harmoni me vërejtjet e    prezantuara në debatin e mëparshë,, nga se, ndër të tjera do të shkaktohej  shkelja e nenit 70 të Kushtetutës sipas të  cilit  deputeti e deputetja në asnjë farë mënyre nuk lejohet të  stimulohen me mjete as instrumente joligjore për të votuar  në mënyrën qe i përshtattet ekzekutivit përkatësisht  politikës  ditore pushtetare.

Edhe ndërlidhja e  postit të Presidentit me kombinatorika nderpartiake do të ishte në kundërshtim me provizionin kushtetues në fjalë.

Gjithsesi  Qeveria aktuale , do të  nevojitej të  ristrukturohej e riformatizophej por konform me Ligjin për Qeverinë  të miratuar paraprakisht  ose të  dorëheqej dhe të  krijonte hapësirë demokratike për zgjedhje të përgjithshme të drejta e të ligjshme!

Ngjarja paraprake

E konfirmon policia: Një granatë dore u gjet në veturën e dyshimtë tek AKI-ja

Ngjarja e ardhëshme

AMD prezanton procesorët e parë të arkitekturën Zen 3

të fundit nga