a ndikon vertet i ftohti ne potencialin e baterive te ev 678e1e74c6bb3

A ndikon vërtet i ftohti në potencialin e baterive të EV?

January 20, 2025
1 minut lexim

Me një të ftohtë të Arktikut që do të godasë një pjesë të madhe të SHBA-ve gjatë javës, drejtuesit e automjeteve elektrike mund të jenë të stresuar për diapazonin e baterive.

Edhe pse teknologjia e baterisë përparon, ka ende një të vërtetë në idenë se moti i ftohtë i dimrit degradon potencialin e baterisë.

Shqetësimet për temperaturat e ftohta që ngadalësojnë reaksionin kimik të baterisë bazohen në realitet, por rezultati përfundimtar nuk është aq ekstrem sa tregimi i zakonshëm që “EV-të nuk mund ta përballojnë të ftohtin”.

Sa rreze humbet një EV në të ftohtë?

Siç shpjegoi grupi i kërkimit dhe të dhënave EV Recurrent në një raport të analizës së të dhënave, niveli i degradimit të rrezes në mot të ftohtë varet nga automjeti dhe pajisjet e tij të fabrikës.

Pas analizimit të të dhënave nga 18,000 automjete elektrike dhe 20 modele, grupi hulumtues zbuloi se, mesatarisht, EV me një pompë nxehtësie janë 83% e diapazonit të tyre normal në kushtet e dimrit.

Pa një pompë nxehtësie, mesatarja bie në 75%.

Në të gjitha EV-të e analizuara, mesatarja është 80%.

“Teknologjia ka bërë një rrugë të gjatë ndër vite”, tha Andrew Garberson, kreu i rritjes dhe kërkimit në Recurrent.

Interpretuesit më të mirë të dimrit janë automjetet me pompë nxehtësie:

Tesla Model X – 89%

Tesla Model S – 88%

Audi e-tron – 87%

Tesla Model Y – 86%

Hyundai Ioniq 5 – 85%

Hyundai Kona – 84%. 

Burimi: botasot.info

MARKETING

MARKETING

RENT A CAR

MARKETING

kjo skuadra me e dobet ne histori amorim pranon disfaten nuk ka fund kriza per united 678e1d856a055
Story i mëparshëm

“Kjo, skuadra më e dobët në histori”, Amorim pranon disfatën, nuk ka fund kriza për United

NXENES
Story i radhës

Fillon gjysmë vjetori i dytë i vitit shkollor 2024/2025

Të fundit nga

ShkoLartë