5 ushtrime që mund t’i bëni në mëngjes nëse jeni shumë të lodhur për t’u stërvitur

Në një botë të përsosur, ne do të zgjoheshim në mëngjes, do të bënim vrap, do t’i hipnim biçikletës ose do të shkonim në palestër për t’u stërvitur, por në realitet është se: ndonjëherë jemi shumë të lodhur.

Nuk ka rëndësi nëse jeni ose jo person mëngjesi – pra që zgjoheni herët dhe keni një mëngjes të mbushur me aktivitet – jo gjithmonë jeni në humor ose keni energjitë e mjaftueshme për t’u stërvitur.

Duke qenë se ka goxha përfitime që ta nisni ditën me stërvitje, mund të kryeni disa ushtrime të cilat sugjerohen për ditët e përgjumura dhe/ose me mungesë energjie.

1 –  Stretches (shtrirje e muskujve)

2 – Warmups (nxehje e muskujve)

3 – Mobility Exercises (ushtrime për lëvizshmëri)

4 – Joga

5 – Low-Key Cardio (ushtrime kardio jo shumë intensive)

WWW.GAZETA.MK

Ngjarja paraprake

Sulmuesi shqiptar kap rekordin 61-vjeçar të legjendës Ferencvaroshit

Ngjarja e ardhëshme

Erkan Arifi përkujtoi ish kreun e Likovës, Vaid Saiti

të fundit nga

AlbanianEnglishMacedonian