5 mënyra se si aktiviteti fizik mund të përmirësojë jetën seksuale

Përfitimet e një regjimi stërvitjeje të ekzekutuar mirë dhe një diete të shëndetshme shtrihen edhe përtej transformimeve “para dhe pas”. Aktiviteti fizik është treguar vazhdimisht të jetë mbrojtës kundër shumë sëmundjeve kronike, të tilla si sëmundjet kardiovaskulare dhe kanceri. Ajo që mund të jetë më pak e dokumentuar është efekti pozitiv që fitnesi mund të ketë në jetën tuaj seksuale.

Hulumtimet kanë treguar se ata që janë më aktivë fizikisht raportojnë frekuenca më të larta të sjelljes seksuale, si dhe rritje të dëshirës seksuale.

Pse ndodh kjo?

1. Vetëbesimi

Ndoshta faktori më i rëndësishëm në një jetë seksuale të kënaqshme është vetëbesimi dhe imazhi i trupit. Të ndihesh seksi është një ndjenjë individuale dhe një gjendje shpirtërore. Por ajo që kanë gjetur studiuesit është se ata që ushtrohen shpesh kanë një imazh më pozitiv të trupit, gjë që mund t’i bëjë të ndihen më mirë me trupin e tyre.

2. Endorfinat

Nxitja e endorfinës që mund t’ju ??japë një stërvitje mund t’ju bëjë të ndiheni shkëlqyeshëm. Endorfinat ngrenë humorin, zvogëlojnë stresin, rrisin vetëvlerësimin dhe hormonet seksuale; të gjithë faktorë që luajnë rol në një jetë seksuale të shëndetshme.

3. Profili hormonal i përmirësuar

Duke lënë mënjanë çështjet psikologjike, funksionimi i dobët seksual zakonisht është për shkak të yndyrës së tepërt të trupit dhe si rezultat, profileve të çekuilibruar hormonale.

Ajo që tenton të ndodhë kur keni shumë yndyrë në trup është se kjo çon në një rritje të globulinave lidhëse të hormoneve seksuale (SHBG) në sistem. Kjo lidhet me testosteronin, i cili është përgjegjës për zgjimin seksual, dhe kështu çon në një dëshirë seksuale të penguar.

Një çështje tjetër kur yndyra e trupit tuaj është shumë e lartë është se qarkullimi i gjakut dhe sistemet e qarkullimit të gjakut nuk po funksionojnë në mënyrë optimale..

Aktiviteti fizik ndihmon te të gjitha këto probleme. Libidoja juaj është një nga mjetet më të mira të reagimit që mund të përdorni për të ditur nëse trupi juaj funksionon në mënyrë optimale, si psikologjikisht ashtu edhe fiziologjikisht. Një epsh i shëndetshëm është një shenjë e humorit të mirë, niveleve të kontrolluara të stresit, vetëbesimit, fitnesit dhe një diete të shëndetshme.

4. Nivelet e reduktuara të stresit

Lidhja stres-seks është e çuditshme në atë që stresi jo vetëm që mund të ndikojë në jetën tuaj seksuale, por gjithashtu mund të zvogëlohet duke bërë seks.

Një nga mënyrat më të mira për të zvogëluar dhe rritur aftësinë tonë për të përballuar stresin është të ushtrohemi rregullisht. Thënë këto, nuk është rastësi që njerëzit që stërviten rregullisht kanë jetë më të mirë seksuale. Endorfinat “e të ndjerit mirë” për të cilët folëm më herët luajnë një rol të rëndësishëm në zvogëlimin e stresit dhe ju bëjnë të ndiheni më mirë me veten.

5. Plakja e suksesshme

Përfitimet e aktivitetit të rregullt fizik duken qartë, edhe në faktin që na ndihmojnë të qëndrojmë të fortë e të shëndetshëm, edhe me kalimin e viteve.

Të gjitha këto përfitime kombinohen për të rritur seksualitetin, epshin dhe funksionin tuaj dhe përfundimisht do të keni një jetë seksuale më përmbushëse dhe emocionuese.

WWW.GAZETA.MK

Ngjarja paraprake

OKB thirrje vendeve fqinje të rrisin ndihmën për civilët afganë

Ngjarja e ardhëshme

Mot kryesisht me diell

të fundit nga

AlbanianEnglishMacedonian