13 detaje që nuk duhet t’i anashkaloni kur shkoni në një intervistë pune për të qenë kandidati më i mirë para punëdhënësit

Ekspertët pretendojnë se 90% e çdo bisede harrohet pas 48 orësh, dhe gjithçka që mbetet është një përshtypje rreth bashkëbiseduesit tuaj. Në mënyrë që të fitoni vendin e punës që gjithmonë keni ëndërruar, duhet të ndiqni disa këshilla, sipas “Bright Side”.

Qetësoni nervat duke kontrolluar trupin tuaj.

Kërkimet psikologjike tregojnë se ne mund ta bëjmë veten të dukemi më të sigurt në një situatë stresuese. E vetmja gjë që duhet të bëni është të mbani një pozë që reflekton fuqi për disa minuta. Para intervistës, drejtoni shpatullat, relaksojeni shpinën, ngrini mjekrën ose thjesht mbështetuni te një karrige. Lëreni trupin të marrë pozën e një fituesi, sepse kjo do t’ju ndihmojë.

Sigurohuni që make up-i juaj të jetë i përshtatshëm.

Ngjyrat natyrale dhe sa më pak grim është ajo që ju duhet. Nuk është mirë që të rëndojmë pamjen tonë në intervista pune. Vendosni pak korrektor me një nuancë të gjelbër në fytyrën tuaj. Nuk do të vërehet, por do të mbrojë lëkurën tuaj nga skuqja e mundshme nëse, në një situatë stresuese, gjaku fillon të vërsulet në faqet tuaja.

Kremi pudër do të fshehë djersët. Mos përdorni qerpikë të rremë dhe zgjidhni një laps vetullash kundër ujit. Zgjidhni një laps të butë për sytë. Buzëkuqi i kuq është i pranueshëm, por vetëm me kusht që buzët tuaja të duken perfekte dhe të kombinohen me tone të lehta tek sytë.

Mendoni për rrobat tuaja paraprakisht.

Mos e kufizoni veshjen zyrtare vetëm në ngjyra të errëta. Vlen gjithashtu të përmendet se një xhaketë sportive (një blu, për shembull) është një mundësi e përkryer për burrat. Ashtu si një xhaketë sportive me ngjyrë të  errët, duket elegant dhe profesional, më i freskët dhe më universal. Është shumë më lehtë të gjesh një këmishë, pantallona dhe këpucë që përputhen.

Ju mund të kombinoni jo vetëm ngjyrat, por edhe modelet. Gjithashtu, mos harroni për prerjen dhe përshtatjen e rrobave.

Zgjidhni aksesorë shtesë që do të shtojnë besimin.

Një çantë, këpucë ose bizhuteri do të plotësojnë imazhin tuaj dhe do t’ju ndihmojë të dukeni të sigurt dhe profesional, gjë që padyshim do të vërehet nga kushdo që ju interviston. Kur zgjidhni aksesorë shtesë, sigurohuni që të ndiqni parimin e “më pak është më mirë”.

Për gratë, do të ishte më mirë të mos përdorin vathë të mëdha ose një byzylyk të trashë, ndërsa burrat më mirë të mbajnë vetëm një orë dore dhe një unazë martese (nëse janë të martuar). Këpucët duhet të jenë të rregullta dhe zyrtare.

Modeli dhe manikyri nuk duhet të jenë të theksuar. Vlerësoni pamjen edhe një herë para se të dilni nga shtëpia.

Sigurohuni që e dini emrin e cilitdo që ju interviston, dhe mos u shpërqendroni ndërsa prezantoheni.

Ndërsa përgatiteni për intervistën e punës, përveç informacionit në lidhje me kompaninë, sigurohuni që të freskoni emrin e punëdhënësit ose ta mësoni atë. Nëse nuk jeni të sigurt nëse e dini saktë emrin, jini të vëmendshëm, menaxheri i burimeve njerëzore do të prezantohet para se të fillojë bisedën. Thirrja e një personi me emrin e tij mund të rrisë shanset tuaja për të gjetur një punë.

Shpjegoni arritjet tuaja qartë dhe pa ndrojtje.

Sa më të qarta janë përgjigjet tuaja, aq më mirë. Kujtojini situatat kur e keni bërë punën tuaj paraprakisht dhe përgatitni një plan të shkurtër për eksperiencat tuaja.

Flisni për kontributin tuaj personal në zgjidhjen e problemeve, mos e ekzagjeroni dhe mos jini shumë modest. Nëse është e mundur, mbështesni rezultatet e punës suaj me numra, shpjegoni me përqindje sesi u rritën shitjet me mbërritjen tuaj në kompani ose sa klientë të rinj mori llogaria e markës në Instagram pasi ju filluat ta mirëmbani atë.

Mos ngurroni të flisni edhe për dobësitë tuaja.

Jini të gatshëm t’i përgjigjeni pyetjeve në lidhje me dobësitë tuaja. Një menaxher i burimeve njerëzore me të vërtetë dëshiron të kuptojë se si i përballoni vështirësitë në punë. Gjëja kryesore për të mbajtur mend është të demonstrosh se je i vetëdijshëm për dobësitë e tua, se i vlerëson ato në mënyrë adekuate dhe se po punon për to. Por mos e teproni me autokritikë: përgjigjet tuaja duhet t’ju ndihmojnë të merrni pozicionin, jo ta humbni atë.

Mos kini frikë të demonstroni sensin tuaj të humorit.

Sipas statistikave, 79% e drejtorëve financiarë mendojnë se sensi i humorit të një punonjësi i ndihmon të futen në kulturën e korporatave. Sidoqoftë, është e rëndësishme të mos e teproni dhe t’i tregoni punëdhënësit të ardhshëm se jeni një person me të cilin nuk është e vështirë të komunikosh. Kompanitë nuk i pëlqejnë punëtorët “e vështirë” që kërkojnë të trajtohen në një mënyrë të caktuar. Qesh me veten tënde ose me komentet që bën menaxheri (sigurisht nëse është e përshtatshme). Thjesht tregohu miqësor dhe i mprehtë.

Përdorni gjeste për të përforcuar atë që thuhet.

Është e rëndësishme të mbash një pozë të hapur. Është më mirë të mos i fshihni duart në xhepa ose nën tavolinë, por përkundrazi, mbajini ato të dukshme për t’i parë bashkëbiseduesi juaj.

Në veçanti, gjuha e trupit dhe pozicionimi i duarve thonë shumë. Pëllëmbët e hapura tregojnë se jeni të hapur, majat e gishtave të bashkuara tregojnë besimin tuaj. Mundohuni të përshkruani paraprakisht se cili gjest ju përfaqëson më së miri në situata stresuese dhe përpiquni të mos lini përshtypje të padëshirueshme në intervistë.

Ndryshoni intonacionin për të frymëzuar punëdhënësin me fjalët tuaja.

Edhe fjalët më të rëndësishme mund të gëlltiten në një fjalim monoton. Bashkëbiseduesi mund të fillojë të ndjehet i mërzitur dhe të shpërqendrohet nga mendimet e tij herë pas here. Mos harroni të ndryshoni forcën e zërit, ritmin e të folurit, tonin dhe intonacionin. Kjo do t’u japë fjalëve tuaja shkëlqim dhe bindje dhe do t’i frymëzojë dëgjuesit tuaj. Mënyra se si mund t’i përcillni mendimet tek të tjerët ndikon jo vetëm në mënyrën se si një intervistues do t’ju ​​kuptojë dhe perceptojë, por edhe se si shefi dhe kolegët tuaj ju shohin edhe në punë.

Pohoni me kokë kur është e përshtatshme.

Një pohim me kokë është një nga mënyrat më të fuqishme për të treguar reagimin tuaj.

Mos jini i pari që negocion një pagë.

Hulumtimet kanë treguar se 73% e punëdhënësve presin që kandidatët të negociojnë pagat gjatë procesit të punësimit. Duket logjike sepse me siguri duam ta marrim këtë informacion paraprakisht. Sidoqoftë, ekspertët nuk rekomandojnë të bëni pyetje në lidhje me pagën gjatë intervistës së parë. Nëse menaxheri i Burimeve Njerëzore nuk fillon të flasë për këtë, duhet të prisni.

Nëse dikush ju kërkon të tregoni pagën tuaj të dëshiruar në një fazë të hershme, është krejt normale të thuash se je fleksibël dhe dëshiron të dish më shumë për punën dhe detyrat që lidhen me të. Mbani mend se ju duhet të vlerësoni jo vetëm vëllimin e pagës në vendin e ri, por edhe të gjitha shpërblimet dhe përfitimet sociale që do të merrni atje.

Përmblidhni intervistën.

Njerëzit i kujtojnë më së shumti momentet e para dhe të fundit të një takimi. Kjo është arsyeja pse mënyra se si shkon pjesa hapëse dhe mbyllëse e intervistës suaj është kaq të rëndësishme, së bashku me gjestet dhe fjalët që përdorni gjatë këtyre kohëve. Qëndroni energjik dhe miqësor. Ju mund të falënderoni menaxherin e Burimeve Njerëzore për kohën e kursyer dhe të tregoni edhe një herë interesin tuaj për këtë punë.

Ngjarja paraprake

Di Maria dhe Neymar nuk kishin mëshirë

Ngjarja e ardhëshme

Rusia: Plani i SHBA-së për të shtyrë tërheqjen e trupave nga Afganistani do të vështirësojë procesin e paqes

të fundit nga

AlbanianEnglishMacedonian