​Kolagjeni – proteina e pamjes rinore dhe disponimit të mirë

Lëkurë rrezatuese, flokë më të trashë, thonj të bukur, nyje të shëndetshme dhe super metabolizëm. Të gjitha këto janë “suplemente” që zbukurojnë trupin dhe disponimin tuaj, nëse përdorni potencialin që ka një substancë të mrekullueshme në trupin tuaj.

A ju pëlqen, si shumica, pamja juaj rinore, disponimi i shkëlqyeshëm dhe vetëbesimi?

Pamja juaj dhe mënyra se si ndiheni varen kryesisht nga substanca e quajtur kolagjen – një proteinë jashtëzakonisht e rëndësishme në botën e bukurisë dhe shëndetit. Ajo konsiderohet të jetë proteina më e bollshme në trup dhe është një pjesë integrale e lëkurës tuaj, flokëve, thonjve, tendonave, ligamenteve, kërcit dhe nyjave tuaja, dhe i jep strukturën, formën dhe forcën e trupit tuaj. Përveç moshës, përqindja e kolagjenit ndikohet negativisht nga faktorë të tjerë, të cilët shpesh janë pjesë përbërëse e mënyrës moderne të jetesës:

mungesa e gjumit,

situata stresuese në shtëpinë dhe mjedisin e punës,

ushqimi i dobët,

konsumimi i kafesë dhe alkoolit,

konsumimi i ushqimeve të përpunuara dhe

ekspozimi i tepërt i diellit.

Pasojat e mungesës së kolagjenit:

rrudha të thella,

faqet e varura,

fytyra e prezantuar,

flokë të holla,

thonjtë e brishtë,

dhimbje të shpeshta të kyçeve dhe

dhe dispepsi e herëpashershme.

Si të eliminoni mungesën e kolagjenit dhe kështu të rigjeni trupin tuaj të përshtatshëm, të kapërceni pamjet dhe rrudhat e lodhura dhe të kujdeseni për një gjendje shpirtërore të shkëlqyeshme?

Strategjia fituese, e cila do t’ju bëjë të lumtur me rezultatet më të mira në kohën më të shkurtër të mundshme, përbëhet nga dy pjesë kryesore. E para është e lidhur ngushtë me stilin e jetës tuaj. Siç kemi thënë, ka disa faktorë që thellojnë më tej deficitin e kolagjenit dhe kështu përshpejtojnë procesin e plakjes. Kjo është arsyeja pse është shumë e rëndësishme të eliminoni armiqtë e kolagjenit nga rutina juaj e përditshme, si:

ju kujdeseni për një sasi të mjaftueshme pushimi cilësor,

ju merrni mjaft kohë për veten dhe për t’u çlodhur,

ju gjeni kohë për aktivitet fizik në orarin tuaj,

ju konsumoni ushqim me cilësi më të lartë dhe

ju pini ujë, çaj të pa ëmbëlsuar ose limonadë natyrore.

Kolagjeni vjen në 30 forma të ndryshme dhe është një pjesë integrale e shumë indeve në trupin tuaj. Sidoqoftë, mungesa e theksuar e këtij blloku të rëndësishëm ndërtimi ndikon në trupin tuaj si një valë shkatërruese dhe lë pasoja të rënda, prandaj nuk është për t’u habitur që ata që nuk e ndihmojnë trupin e tyre në sintezën optimale të proteinës kryesore, vuajnë shumë.

Edhe pse trupi humbet potencialin për formimin e kolagjenit të freskët me kalimin e moshës dhe lëkura juaj humbet elasticitetin dhe shkëlqimin, ju duhet të përfshini në dietën tuaj një sasi të mjaftueshme ushqimi që konsiderohet si një burim i shkëlqyeshëm i aminoacideve të nevojshme për prodhimin optimal të kolagjenit, si salmon, viçi i brishtë, mish pule, perime me gjethe jeshile, vezë, manaferrat dhe avokado – një burim i pasur i aminoacideve kryesore dhe elementëve të tjerë ushqyes, të cilët mundësojnë formimin e kolagjenit.

Ngjarja paraprake

Vdesin 3 pacientë në Spitalin e Gjilanit – 2 prej tyre me Covid-19, njëri i dyshuar

Ngjarja e ardhëshme

Çmenduri, i varrosin...

të fundit nga

AlbanianEnglishMacedonian